Sepetim Boş

Haberler


Wolfteam 23 Nisan Etkinligi!!

23 Nisan'da oyuna giris yapan herkes, Wolfteam Web Sitesindeki siralamada Yildiz kazanacak. 3. Yildizina ulasanlar ise kirmizi yildiz kazanacak!
4/23/2015 4:31:30 PM

Merhaba Wolfteamciler, Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlu Olsun!

Ülkemiz için bu önemli bayramı sizlerle beraber kutlamak için birbirinden özel etkinlikler ve kampanyalar hazırladık. 21-22 Nisan'daki etkinlik şölenleri ardından 23 Nisan'da da bizlerle beraber Wolfteam Kafası'nı yaşamanız için hepinizi oyuna bekliyoruz!

Ayrıca 23 Nisan'da oyuna giriş yapan herkes, Wolfteam Web Sitesindeki sıralamada Yıldız kazanacak. 3. Yıldızına ulaşanlar ise kırmızı yıldız kazanacak!

Yanan Bonus Etkinliği
Başlangıç Saati:
23.04.2015 – 10:00
Bitiş Saati: 23.04.2015 – 23:59

Bu saatler arasında oyna, %200 daha fazla GP ve Altın kazan.

Oyun Zamanı Etkinliği
Başlangıç Saati:
23.04.2015 - 13:00
Bitiş Saati: 23.04.2015 - 17:00

5 Dakika Oyna
1 Günlük ELWRCi M6A2 MC  
5 Günlük Sarah Linda
3 Günlük EM-212 Universe

10 Dakika Oyna
3 Günlük Halloween Grenade
5 Günlük EM249 Minimi MC 
3 Günlük Long Claw SCF 

50 Dakika Oyna
3 Günlük Sıfır Ceza Etkisi
2 Günlük Zar Dövmesi SP (Sırt)
2 Günlük SUPAS-15 SCF

150 Dakika Oyna
5 Günlük GUMUS KURSUN
2 Günlük SZ-550 Wolf
7 Günlük PSZ-1 SCF
3 Günlük Hızlı GP+Altın

Bu hediyeler senin olsun.

Hediyen Envanterde
Başlangıç Saati:
23.04.2015 – 14:00
Bitiş Saati: 23.04.2015 – 16:00

Bu saatler içerisinde oyuna gir ve aşağıda belirtilen hediyeleri kazan.

1 Günlük Kurt Yeteneği – Takla
1 Günlük Cerberus Dövmesi N. SP Sağ
1 Günlük WSW Fall
1 Günlük SCAL BSG

Skorla Kazan Etkinliği
Başlangıç Saati:
23.04.2015 – 13:00
Bitiş Saati: 23.04.2015 – 17:00

5 Skor Yap
9 Günlük J-89 AT
3 Günlük EL85-A1 CWS 

10 Skor Yap
2 Günlük Adriana Tenorio Özel Versiyon 
3 Günlük Tattoo B (Crown SP)
3 Günlük M6A2 W-Cup

100 Skor Yap
2 Günlük Kurt Bakışı x2.0
2 Günlük Pegasus Dövmesi Mor (Sağ)
3 Günlük Reinhard (2G) - Yaz
4 Günlük Hologram Bombası

200 Skor Yap
2 Günlük PAL Universe
2 Günlük XEM-8 Winter 
5 Günlük Karanlık Pençe
5 Günlük Z-36C WT GL  
5 Günlük EM-4 Summer

Bu hediyeler senin olsun.


Sitemizden Wolfteam Nakit kodlarını en uygun fiyata satın alabilirsizi...



Etiketler: wolfteam, nakit, joypara, wolf team, jp,

Benzer Haberler

  • Silkroad Anka Kusu Zaman AtagiAnka Kusu Zaman Atagi oyunun simdiye kadarki en zor etkinligi. Etkinlige dair detaylari ise haberimizde okuyabilirsiniz.
    1/21/2016 12:16:55 PM
  • Silkroad Online'ye Yeni Güncelleme Ölümsüzün IntikamiSilkroad Online yeni bir güncellestirme olan Birlestirilmis Grup Sistemi’ni devreye sokuyor. Bu güncellemeyi hem sevecek hem zorlanacaksiniz.
    1/19/2016 4:47:13 PM
  • Tanriçanin Kilici Bayram Etkinligi!için 4 günlük ‘Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayrami’ etkinligi çoktan baslamistir. Bu sefer sizlere özel tarafimizca Kazançli Altin etkinligi ve Çocuk Bayrami-Milyoneri ve özel özelliklere sahip kanatlar sizin aliminiz için beklemekte!!
    4/23/2015 6:30:53 PM
  • Silkroad Online Nisan ayin Etkinlik Firsatlari!Silkroad Online Nisan ayina damaga vuracak sürpriz etkinliklerle karsinizda 31 Mart’ta baslayan ve 28 Nisan’a kadar sürecek bu etkinliklerden yararlanabilirsiniz.
    4/5/2015 8:19:26 PM